Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ (ΜΕΡΟΣ 51ο)



Η ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ

Το άγχος και το στρες δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά η αρνητική επίδραση και τα αποτελέσματα τους στο σώμα είναι όμοια, δηλαδή:
1. Κουράζουν τον εγκέφαλο, το νευρικό σύστημα και τον νου.
2. Δημιουργούν ψυχοσωματικές αρρώστιες, όπως υπέρταση, άσθμα, αλλεργίες, καρκίνο, έλκος, πονοκεφάλους και πολλά άλλα.

3· Μας κάνουν ευερέθιστους και ευάλωτους στις συμπεριφορές των άλλων.
4· Μας μειώνουν τη συγκέντρωση και τη διαύγεια του νου.
5· Σε μακρόχρονο διάστημα, μας κάνουν δυστυχισμένους ανθρώπους.

Γενικά το Στρες και τον άγχος έχουν σχέση με τις προσπάθειες και τους στόχους μας και κυρίως με:
1. Τον χρόνο - μήπως δεν προλάβω.
2. Το αποτέλεσμα - μήπως δεν είναι "εντάξει".
Για αυτό τον λόγο θα σας ενημερώσουμε εδώ για μια ποικιλία τεχνικών για την πρόληψη και τη μείωση αυτών των επιδράσεων.

Τι μπορούμε να κάνουμε;

Να σκεπτόμαστε θετικά
1. Να έχουμε αυτοπεποίθηση - πίστη στον εαυτό μας και στις ικανότητες μας ότι θα καταφέρουμε αυτό που επιθυμούμε.
2. Να συνειδητοποιήσουμε ότι ανεξάρτητα από τον χρόνο και τα αποτελέσματα των πράξεων μας - ακόμα κι αν δεν τα πετύχουμε, όπως θα θέλαμε - δεν θα τελειώσει η ζωή μας.
Η αλήθεια είναι ότι το 95% από αυτά που φοβόμαστε ότι θα γίνουν απλώς δεν γίνονται και φοβόμασταν άδικα. Το άλλο 5% αυτών που φοβόμαστε και τελικά γίνεται, με τον χρόνο το ξεπερνάμε - και είμαστε ξανά ευτυχισμένοι.
Aρα, δεν αξίζει όλο αυτό τον φόβο, το άγχος και το στρες.
3· Να έχουμε πίστη στη σοφία και τη δικαιοσύνη των νόμων του σύμπαντος (του θείου) - ότι όλα γίνονται όπως πρέπει να γίνονται, για κάποιο λόγο. Ότι κανένα κακό δεν συμβαίνει χωρίς να υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να αποκομίσουμε κάποιο καλό από αυτό.
4· Επειδή πολύ άγχος δημιουργείται από τον φόβο να χάσουμε την αξία μας στα μάτια των άλλων, είναι απαραίτητο να δεχτούμε τον εαυτό μας και να νιώθουμε την εσωτερική μας αξία ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα μας και τη γνώμη των άλλων.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ
5· Η κίνηση και η άσκηση είναι απαραίτητα για την αποφόρτιση των εντάσεων που συσσωρεύονται. Να φροντίζουμε κάθε μέρα ή τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα να κάνουμε κάποιας μορφής σωματική εκτόνωση (άσκηση, χορός, σπορ).
6.   Υπάρχουν και φορές που μπορεί να έχουμε ανάγκη να εφαρμόσουμε μια τεχνική «κάθαρσης» και να κλαίμε, να γελάμε ή να χτυπάμε ένα μαξιλάρι, για να φύγει η ένταση από μας. Αυτό βέβαια πρέπει να γίνει σε ένα προστατευμένο περιβάλλον, όπου δεν θα μας ακούσουν ούτε θα μας παρεξηγήσουν οι άλλοι.
7.   Υπάρχουν τεχνικές που λέγονται τεχνικές χαλάρωσης, οι οποίες μας βοηθάνε να χαλαρώσουμε και να ηρεμήσουμε. Μαθαίνουμε να χαλαρώνουμε τους μυς, το νευρικό σύστημα, τον εγκέφαλο και τον νου.
8.   Η αγάπη μάς χαλαρώνει και μάς ισορροπεί. Μπορούμε σταδιακά να μάθουμε να αγαπάμε τους άλλους και τον εαυτό μας όπως είμαστε.
9· Ένα άλλο στοιχείο που μας ηρεμεί είναι να έχουμε τη συνείδηση ήσυχη. Όταν νιώθουμε εντάξει με τη συνείδηση μας, νιώθουμε πολύ πιο δυνατοί και ήρεμοι.
10. Διατηρώντας υψηλό το επίπεδο της ενέργειας μας, δυναμώνουμε και θεραπεύουμε το νευρικό σύστημα, τον νου και την αυτοπεποίθηση.

Πιο κάτω προτείνουμε τρόπους για να φροντίσουμε την ενέργεια μας:

Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
1.   Υγιεινή διατροφή - Να προτιμούμε φρέσκα και ζωντανά λαχανικά, φρούτα, δημητριακά, όσπρια, γαλακτοκομικά, ξηρούς καρπούς και φύτρα.
Να αποφεύγουμε το πολύ κρέας, την άσπρη ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι, τον καφέ, τα φάρμακα, τα συντηρητικά, το τσιγάρο.
2.   Σωματικές Ασκήσεις (κάθε μέρα από 15 ως 60 λεπτά - με την έγκριση του γιατρού σας):
α. Ασκήσεις για τη σπονδυλική στήλη (τέντωμα, κάμψεις πίσω μπρος και πλάι, και στροφές) για την υγεία, ευλυγισία και ελευθερία της σπονδυλικής στήλης.
β. Ασκήσεις με το κεφάλι κάτω για αυξημένη ροή αίματος και οξυγόνου στον εγκέφαλο, για ξεκούραση και ανανέωση του εγκεφάλου.
γ. Ασκήσεις για την απελευθέρωση των εντάσεων στην περιοχή της κοιλιάς, που είναι αποτέλεσμα συναισθηματικών εντάσεων αλλά και κακής διατροφής.
δ. Κινήσεις για τις αρθρώσεις, ώστε να ρέει η ενέργεια ελεύθερα και να έχουμε ευλυγισία.
3· Οι Αναπνευστικές ασκήσεις, οι οποίες, όταν γίνονται σωστά (με την καθοδήγηση ενός δάσκαλου), μας δίνουν αυξημένη ενέργεια, διαύγεια, θετικότητα και αποτελεσματικότητα.
4· Οι τεχνικές της βαθιάς χαλάρωσης (20 λεπτά - μια ή δυο φορές την ήμερα) μας ανανεώνουν, μας χαλαρώνουν και μας ενεργοποιούν.
5· Το περπάτημα στη φύση μάς ανανεώνει και μας ηρεμεί. Φροντίστε να γίνεται μια φορά την εβδομάδα.
6. Βιταμίνες για δύναμη, αντοχή και υγεία.
α. Για τα νεύρα - σύμπλεγμα βιταμίνης "Β"
β. Ενδοκρινικό - βιταμίνες Ε, Β 6 και gαμμα linoec acid,
γ. Αμυντικό σύστημα - βιταμίνες Ε, A, C, ψευδάργυρος, σελήνιο, μαγιά μπύρας, ένζυμα.

Όταν είμαστε κουρασμένοι ή με νευρική ένταση, οι ακόλουθες τεχνικές θα μας βοηθήσουν.
1. Ένα μπάνιο, ντους ή πλύσιμο θα μας ανανεώσει και θα μας ηρεμήσει.
2. Η άσκηση που λέγεται «μισή λαμπάδα», όπου ξαπλώνουμε ανάσκελα κοντά στον τοίχο (στο πάτωμα ή στο κρεβάτι) με τα πόδια μας στο τοίχο. Επιτρέπει την ξεκούραση και ανανέωση του εγκέφαλου και του νου.(Με την έγκριση του γιατρού σας).
3. Η βαθιά χαλάρωση -που αναφέρεται παραπάνω - μας χαλαρώνει και μας ανανεώνει.
4. Ο χορός και το τραγούδι, παρόλο που θα σκεφθεί κανείς ότι χρειάζονται ενέργεια, τελικά δίνουν ενέργεια, χαλάρωση και ευεξία. Βάλτε μια μουσική και χορέψτε ή τραγουδήστε τα αγαπημένα σας τραγούδια.
5. Μερικοί αντλούν ενέργεια, δύναμη και ηρεμία από την προσευχή.
6. Η απασχόληση με τη δημιουργικότητα σε οποιαδήποτε μορφή - όπως χορός, τραγούδι, γράψιμο, στόλισμα λουλουδιών, μαγειρική, κηπουρική κτλ-, μας ηρεμούν και μας δημιουργούν ευχαρίστηση.
7. Καμιά φορά βοηθάει να μοιραστούμε με κάποιον άλλον αυτά που νιώθουμε και τις ανησυχίες μας. Αυτό μας ελευθερώνει.

Ο νόμος της ενέργειας
Αγαπάω όλους χωρίς όρους και βλέπω την ομορφιά μέσα
τους - Και στον εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου