Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ (ΜΕΡΟΣ 41ο)



ΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ



Πολλές επιστημονικές έρευνες εκπονούνται και κυκλο­φορούν τώρα τελευταία σχετικά με το ανοσολογικό σύστημα και με τους διάφορους παράγοντες που το επη­ρεάζουν. Γίνεται όλο και πιο εμφανές ότι αυτό το τόσο σημαντικό σύστημα του οργανισμού μας είναι εξαιρετι­κά ευαίσθητο και επηρεάζεται άμεσα από τις συνήθειες διατροφής μας, τον τρόπο ζωής μας, τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας.

Επίσης, μέσω όλων αυτών των ερευνών αποδείχθηκε ότι το πόσο ευάλωτο είναι το ανοσολογικό σύστημα σε μι­κρόβια και μικροοργανισμούς καθορίζεται όχι τόσο πολύ από την παρουσία αυτών των ‘εισβολέων’ στο σώμα μας, όσο από την ικανότητα του συστήματος να τους καταπο­λεμήσει, πριν προλάβουν να πολλαπλασιαστούν. Σαν συμπέρασμα, λοιπόν, καταλήγουμε ότι το κλειδί της υγείας δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα δυνατό και δρα­στικό ανοσολογικό σύστημα.
Δυστυχώς, όμως, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, ο οποίος έχει έντονα παρεκκλίνει από τους νόμους της φύσης και της αρμονίας, οδηγεί βαθμιαία και σταθερά στην αδυνα­μία και ενδεχομένως στην απορύθμιση ή στην τελική καταστροφή του ανοσολογικού συστήματος. Οι άνθρω­ποι κατάντησαν αδύναμοι και αδρανείς, χωρίς σωματικό σφρίγος και χωρίς εσωτερικές δυνάμεις. Γεμίζουν τα σώματα τους με δηλητηριώδεις τοξίνες και φορτώνουν τον νου τους με στρες και άγχος.
Η έλλειψη αγάπης και ενότητας στην οικογένεια υπο­νομεύει την αγάπη του ανθρώπου για τον εαυτό του καθώς επίσης την αυτοπαραδοχή και την αυτοπεποίθη­σή του. Όλα αυτά και πολλά άλλα κατέληξαν να δημι­ουργήσουν μια κοινωνία ατόμων εξαιρετικά ευάλωτων στους οργανισμούς που απειλούν τη ζωή μας - είτε πρό­κειται για μικρόβια είτε για κακοήθη κύτταρα που δημι­ουργεί το ίδιο μας το σώμα.
Αν ενδιαφέρεστε να αναπτύξετε τη ζωτικότητα και την απόδοση του ανοσολογικού σας συστήματος, έχετε πολ­λές επιλογές στη διάθεσή σας, μερικές από τις οποίες αναφέρονται παρακάτω.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
1.    Τοξίνες στην τροφή.
2.    Κακή διατροφή ή υποσιτισμός.
3.    Συχνές αρρώστιες.
4.    Ενδοκρινικές ανωμαλίες.
5.    Άμεση προσβολή του συστήματος από ιούς ή μικρό­βια.
6.    Αρνητικές σκέψεις και απαισιοδοξία.
7.    Κατάχρηση αντιβιοτικών.
8.    Παρατεινόμενο στρες.

ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Αν έχετε σοβαρά προβλήματα υγείας, ρωτήστε τον για­τρό σας αν μπορείτε να εφαρμόσετε τα ακόλουθα.

1.     Καθημερινά να πίνετε άφθονο νερό, με λίγο χυμό λεμονιού, πράγμα που δρα σαν εσωτερικό αντι­σηπτικό και καθαρίζει τις εσωτερικές επιφάνειες των οργάνων πέψης.

2.     Οι βιταμίνες και τα μέταλλα που αναφέρονται παρακάτω είναι βασικά στοιχεία για την καλή λειτουρ­γία του ανοσολογικού συστήματος. Καλύτερα είναι βέβαια να τα παίρνετε από φυσικές τροφές, αλλά αν ο οργανισμός σας είναι πολύ καταβεβλημένος ή αν υπάρ­χει σοβαρή ασθένεια, ίσως θα πρέπει να τα παίρνετε συμπληρωματικά.

α. Β-Καροτίνη: Βερίκοκα, μπρόκολα, πεπόνια, καρότα, μάνγκο, μαϊντανός, λάχανο και σπανάκι.

β. Βιταμίνη Β-6: Μπανάνες, κριθάρι, πεπόνια, μαγιά
της μπίρας, φακές, φασόλια, κόκκινο λάχανο, σπανάκι, ακατέργαστο ρύζι και σιτάρι.

γ. Βιταμίνη Β-12: Γιαούρτι, γάλα, τυριά, αυγά, μαγιά της μπίρας (και ψάρι, για εκείνους που το τρώνε).  
δ. Φολικό οξύ: Βερίκοκα, σπαράγγια, φασόλια, μπρό­κολα, λαχανάκια Βρυξελλών, πεπόνι, καρότα, κουνουπί­δι, μπάμιες, πεκάν (είδος μικρών καρυδιών) και σπανά­κι.
ε. Βιταμίνη C: Μπρόκολα, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, πεπόνι, γκρέιπφρουτ, μπάμιες, μαϊντανός, πορτοκάλια, λεμόνια, πιπεριές και σπανάκι.  
ζ. Βιταμίνη Ε: Μπρόκολα, φασολάκια φρέσκα, πράσι­να πλατύφυλλα λαχανικά, ξηροί καρποί, αρακάς, ντο­μάτες και ολόκληρα δημητριακά.  
η. Ψευδάργυρος: Καρότα, καλαμπόκι, αρακάς, φασό­λια, βρώμη, σιτάρι.
θ. Σελήνιο: Κριθάρι, λάχανο, καρότα, σκόρδο, φασολά­κια φρέσκα, μανιτάρια, κρεμμύδια, πορτοκάλια, ραπα­νάκια, γογγύλια, βρώμη, ακατέργαστο ρύζι και σιτάρι.

3.     Οι τροφές που καταναλώνετε να είναι όσο πιο ωμές γίνεται και να περιλαμβάνουν ποικιλία λαχανι­κών και φρούτων καθώς και ολόκληρα δημητριακά και όσπρια, σωστά συνδυασμένα.
4.     Να αποφεύγετε τη ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι, το αλάτι, τον καφέ, το τσάι, τα οινοπνευματώδη καθώς και όλα τα είδη των χημικών συντηρητικών, τις ορμόνες και τη χρήση εντομοκτόνων.
6.     Αναπτύξτε μια καθημερινή ρουτίνα τακτικού ωραρί­ου φαγητού και ύπνου. Προσπαθήστε να τρώτε, να κοι­μάστε και να κάνετε ντους την ίδια ώρα κάθε μέρα.
7.     Αφιερώστε αρκετό χρόνο για ανάπαυση και χαλά­ρωση.
8.    Να ασκείστε τακτικά, κατά προτίμηση στο ύπαι­θρο και, αν είναι δυνατό, στη φύση.
9.     Να συμμετέχετε σε ευχάριστες δραστηριότητες, όπως είναι το τραγούδι, ο χορός, η κηπουρική, το κολύμπι κι οτιδήποτε άλλο σας δίνει χαρά.
10.     Να κάνετε βαθιά χαλάρωση καθημερινά, έτσι ώστε να αποδεσμεύεται το στρες από το σώμα και τον
νου σας. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, γιατί τα αποθηκευμένα άγχη αναχαιτίζουν τη σωστή λειτουργία του ανοσολογικού συστήματος και το καθιστούν πολύ πιο ευά­λωτο.
11.      Να εφαρμόζετε την τεχνική της προβολής θετικών εικόνων, βάσει της οποίας οραματίζεστε τον εαυτό σας ευτυχισμένο, υγιή και σε αρμονία με όλες τις μορφές της ζωής σας. Έχει επανειλημμένα απο-δειχθεί σε πειράμα­τα ότι τα άτομα που έχουν θετικές σκέψεις έχουν πιο δυνατό ανοσολογικό σύστημα. Επομένως, να οραματίζε­στε το ανοσολογικό σας σύστημα δυνατό και ακατανί­κητο και να βλέπετε με τη φαντασία σας τον εαυτό σας γεμάτο υγεία, αυτοπαραδοχή και αυτοπεποίθηση. Να παρακολουθείτε νοερά τη ζωή σας να εξελίσσεται προς ευτυχισμένες, θετικές κατευθύνσεις.
12.     Οι βαθιές αναπνοές, αν γίνονται καθημερινά, είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό μέσο για την αναζωο­γόνηση του ανοσολογικού συστήματος.
και μετατρέψτε τα σε θετικά. Οι άνθρωποι που νιώθουν αβοήθητοι μέσα σ' έναν επικίνδυνο κόσμο, εκείνοι που πιστεύουν ότι δεν ελέγχουν τη ζωή τους και είναι ανίκα­νοι να προστατέψουν τον εαυτό τους, στην ουσία απο­δυναμώνουν το ανοσολογικό τους σύστημα μ' αυτές τις αρνητικές σκέψεις. Αναπτύξτε αυτοπεποίθηση και αυτοπαραδοχή. Πιστέψτε στον εαυτό σας καθώς και στην ικανότητα σας να δέχεστε τις αλλαγές και να προσαρ­μόζεστε σε νέες καταστάσεις. Πιστέψτε ότι μπορείτε να βρείτε ευτυχία και ικανοποίηση στη ζωή και ανοίξτε την καρδιά σας στους άλλους, επιτρέποντας έτσι στον εαυτό σας να αγαπιέται και να αγαπά.
14.     Υπάρχουν ορισμένα φυτά που είναι γνωστό ότι ασκούν κάποια αναζωογονητική επίδραση στο ανοσολο­γικό σύστημα. Στην Κίνα και στην Ιαπωνία είναι το «ginseng», στη Βραζιλία είναι το «suma» και στην Ελλάδα το «βάλσαμο».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου