Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ (ΜΕΡΟΣ 27ο) - B

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ

θα περιγράφω όλες τις κινήσεις, σωματικές και νοητικές, που πρέπει να κάνει κάθε μέρα όποιος θέλει να πετύχει να ζει σε συνθήκες ψυχοσωματικής εναρμόνισης.
Ζώντας οε τέτοιες συνθήκες, θα μπορεί να έχει μια πιο ευχάριστη, αποδοτική και δημιουργική ζωή (ευζωία), θα ζήσει πολύ περισσότερα χρόνια (μακροζωία) και θα εξελιχθεί σε ανώτερα επίπεδα της ανθρώπινης συνειδητότητας.

06.00 Αφύπνιση.
Περνάμε ήρεμα από το επίπεδο Α του ύπνου στο επίπεδο Λ της εγρήγορσης. (Αυτό είναι εύκολο να το διδαχθεί κάθε ένας ασκούμενος στην πλήρη
αναπνοή και στη χαλάρωση).
Λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Θεό για το ότι θα ζήσουμε και σήμε­ρα, κάνοντας παράλληλα ένα πλάνο της ημέρας.
Με τον χαλαρωμένο νου μπορούμε να δούμε ακόμη και τα πιο δύσκο­λα προβλήματά μας πιο αισιόδοξα και ίσως να ‘εμπνευσθούμε' και κάποια λύση.
Κάνουμε διαλογισμό με θετικές προβολές πάνω σε αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε ή να επιλύσουμε.
Επίσης, σκεφτόμαστε και τα όμορφα που μας φυλάει η μέρα και νιώ­θουμε μια ευχάριστη προσμονή.
Και το πιο όμορφο από τα όμορφα είναι η ανιδιοτελής προσφορά που με κάθε ευκαιρία θα κάνουμε. Γίνεται και εδώ ένα πλάνο.
Δίνοντας υπόσχεση στον εαυτό μας πως ό,τι και να γίνει στη διάρ­κεια της μέρας δεν θα μας χαλάσει τη διάθεση, θα το δούμε θετικά και αισιόδοξα κάνοντας όλη τη μέρα θετικές σκέψεις και θετικές προβολές για όλα, σηκωνόμαστε ευδιάθετοι και χαρούμενοι από το κρεβάτι μας.

06.00-06.30. Ασκήσεις Γιόγκα
κάνοντας στην αρχή και στο τέλος τους Ενεργειακή Εναρμόνιση κατά την πορεία των Ενεργειακών Μεσημβρινών.
Η πορεία αυτή είναι από τη κορυφή του κεφαλιού κατεβάζουμε τη ράχη της παλάμης στη ράχη, στους γλουτούς, στην οπίσθια μεριά του μηρού και της γάμπας μέχρι τη ράχη του πέλματος. Από εκεί ανα­στρέφουμε την έσω παλάμη και ανεβαίνουμε από την έσω πλευρά της γάμπας και του μηρού στην κοιλιά και στο στήθος, στον λαιμό και στο πρόσωπο, όπου γίνονται τρεις κυκλικές περιστροφές της παλάμης στα μάγουλα και τους κροτάφους. Μετά, μέσω του μετώπου πάμε πάλι στην κορυφή της κεφαλής και ξανακατεβαίνουμε προς τη ράχη επα­ναλαμβάνοντας το ίδιο για τρεις συνολικά φορές.

Κρύο ντους για όσους δεν θέλουν ή δεν προλαβαίνουν την τεχνική του Στοιχείου ‘Νερό’ με το ζεστό μπάνιο. Όσοι προλαβαίνουν κάνουν αυτή την τεχνική.
Μετά το στέγνωμα από το ντους ή το μπάνιο, τρίψιμο όλου του κορ­μιού με το χόρτινο σφουγγάρι λήφης κατά την πορεία των Ενεργεια­κών Μεσημβρινών.

07.00-07.30     Πρωινό.
Πρέπει να περιλαμβάνει μόνο φρούτα και χυμούς φρούτων και λαχανικών με (ή χωρίς) κάποιο αφέψημα βοτά­νου, όπως φασκόμηλο, λουίζα, χαμόμηλο κ.ά.

Για να πάμε είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε τα πόδια και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, εφόσον είναι εφικτό.
Κατά το περπάτημα, εκτός από τη σωματική άσκηση, μπορούμε να διαθέτουμε τον νου μας σε πολλά πράγματα, όπως σκέψεις, προγράμ­ματα, τραγούδι, παρατήρηση των γεγονότων γύρω μας, ακρόαση κάποιας κασέτας με κάποιο μάθημα κ.ά.
Σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς μπορούμε, επιπροσθέτως, να κάνουμε μια τεχνική που λέγεται ‘η γλώσσα του σώματος’. Φέρνουμε τον νου μας σε όλα τα μέρη του σώματος και σε όποιο βρίσκουμε σφιγμένο συγκεντρωνόμαστε κάνοντας μερικές απαλές πλήρεις ανα­πνοές, με αποτέλεσμα αυτό να χαλαρώνει αμέσως. Φτάνοντας στον τόπο εργασίας είμαστε με ένα χαμόγελο κάτω από ένα φωτεινό βλέμ­μα.
Ακόμη και στους συναδέλφους ή στους πελάτες που δεν είναι σε καλή επικοινωνιακή κατάσταση. Περισσότερο σε αυτούς, θα έλεγα.
Αυτό μπορεί στην αρχή να παρεξηγείται και να γίνεται και σχετική εκμετάλλευση σε βάρος μας, όμως στη συνέχεια, όταν θα προσδιορί­ζουμε τα όρια του καθενός, λειτουργεί θετικά παρέχοντας συνθήκες ήρεμης εργασίας και συνεργασίας.
Να είμαστε δοτικοί σε κάθε περίσταση και να μην αποφεύγουμε δύσκολες περιπτώσεις, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο καλά παραδείγ­ματα εθελοντισμού.
Ο Τσε Γκεβάρα έλεγε: “Ο εθελοντισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για την εξέλιξη του ανθρώπου και της κοινωνίας”.
Με όση καλύτερη διάθεση κάνουμε κάτι τόσο πιο ευχάριστα και ξεκούραστα γίνεται.
Χαρά και εργασία λοιπόν.
Και προσφορά. Όση περισσότερη γίνεται τόσο μεγαλύτερη εσωτε­ρική χαρά νιώθουμε.
Όταν τελειώσει με το καλό η εργασία έρχεται η σειρά του φαγητού. Μπορούμε να πάρουμε κάποιο πρόγευμα, που να είναι πάλι φρούτα, εφόσον αυτό γίνει πριν τις 12.00, αλλά και οποιαδήποτε άλλη ώρα πριν το κανονικό γεύμα αν το πρόγευμα είναι στο διάστημα 12.00­20.00, τότε μπορεί να είναι και οποιαδήποτε άλλη στερεά τροφή προ­τιμάτε, η ποσότητα της οποίας θα εξαρτηθεί από το πόση εργασία μένει ακόμη να γίνει.
Το κύριο μεγάλο γεύμα θα πρέπει να γίνει με το πέρας της εργασίας. Ξένοιαστος ο νους και γενικά όλος ο οργανισμός μπορεί να χαρεί ένα ωραίο θρεπτικό φαγητό.
Το φαγητό θα πρέπει να είναι κατά το δυνατόν χορτοφαγικό.
Για όσους θέλουν οπωσδήποτε και ζωικό, η μόνη παραχώρηση θα είναι το ψάρι.
Το φαγητό θα πρέπει να είναι μαγειρεμένο με πολλή αγάπη.
Να έχει όσο λιγότερα αλάτια και καρυκεύματα.
Τα λάδια να μπουν στο τέλος ή μετά το τέλος του μαγειρέματος, όπως επίσης προς το τέλος να μπουν τα υλικά που θέλουν λίγο βράσιμο, για να μην καταστρέφονται τα συστατικά τους.
Να έχει γίνει ένας καλός συνδυασμός ανάμεσα στα άμυλα, τους υδα­τάνθρακες και τις πρωτεΐνες.
Το μεσαίο τα πάει καλά με τα ακραία και τα ακραία καθόλου καλά μεταξύ τους.
Πρέπει να υπάρχει απαλή ατμόσφαιρα στη διάρκεια του φαγητού, να είμαστε συγκεντρωμένοι στη μάσηση, που πρέπει να είναι 30-40 φορές σε κάθε μπουκιά, και να ανασαίνουμε αργά και ρυθμικά ανα- λογιζόμενοι ότι λαμβάνουμε τη θετική ενέργεια της γης, ευλογημένη από τη θεία χάρη του ουρανού.
Αφού έχουμε ταΐσει το υλικό μας μέρος, μετά το φαγητό θα πρέπει να ταΐσουμε και το πνευματικό μέρος.
Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους:
Με βιβλίο, μουσική, θέατρο, σινεμά, κάποια δημιουργική έκφραση, όπως ζωγραφική, παίξιμο κάποιου οργάνου, τραγούδι-ιδίως μαζί με τους συνδαιτυμόνες μας-και χορός, εφόσον έχει περάσει ο χρόνος πέψης του φαγητού που φάγαμε.
Μετά το πνευματικό θα μπορούσαμε να φροντίσουμε και το ψυχικό μέρος κάνοντας κάποια ανιδιοτελή προσφορά προς κάποιους συναν­θρώπους μας, παραδείγματος χάριν, επίσκεψη σε αρρώστους με συντρόφευση και φροντίδα τους, προσφορά κάποιων εργασιών σε ανήμπορους, συμμετοχή σε κάποια ομάδα που ασχολείται με προ­σφορά σε μεγαλύτερα κοινωνικά σύνολα κ.ά.
Μετά από όλα αυτά έχει φτάσει η ώρα να πάμε για ύπνο.
Αυτή θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε μια με δυο ώρες πριν από τα μεσάνυχτα, διότι τότε ο ύπνος είναι πιο βαθύς και αποδοτικός.
Πριν κοιμηθούμε κάνουμε την τεχνική του Στοιχείου ‘Νερό’ με το ζεστό μπάνιο.
Αν την κάνουμε μαζί με τον σύντροφό μας τότε είναι μια υπέροχη εμπειρία να τη συνδυάσουμε με την ερωτική τεχνική του Στοιχείου ‘Φωτιά’.
Μετά ξαπλώνουμε στο κρεβάτι, που πρέπει να είναι με ημίσκληρο ίσιο στρώμα, κάνουμε τη χαλάρωση και την προβολή εισαγωγής στον ύπνο και ανάλογα με το πόσο προχωρημένοι είμαστε στον τομέα της αυτογνωσίας, μπορούμε να προγραμματίσουμε την αφύπνισή μας, τα όνειρά μας, κ.ά.

Αυτή είναι με λίγα λόγια η μέρα που θα μας βοηθήσει να προσφέ­ρουμε στον εαυτό μας και στους άλλους.


Να είστε πάντα καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου