Τρίτη 1 Μαΐου 2018

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ (ΜΕΡΟΣ 73ο)


ΤΟ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ»

Αυτές οι ερωτήσεις προέρχονται από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι (το Love Game - Το Παιχνίδι της Αγάπης), στο οποίο ο καθένας με τη σειρά του απαντάει διάφορες ερωτήσεις, που επιτρέπουν και στους δυο σας, να εκφράσετε και να ακούσετε από τον άλλο πολλές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, τις οποίες ίσως δεν θα μπορούσατε ποτέ να μάθετε ή να εκφράσετε. Είναι ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι, όταν θέλετε να γελάσετε και να διασκεδάσετε.

Απαντήστε με τη σειρά αυτές τις ερωτήσεις και μάθετε περισ­σότερα για το πώς σκέφτεται ο άλλος. (Παρόλο που οι ερωτή­σεις είναι φτιαγμένες για συντρόφους, αρκετές από αυτές μπο­ρεί να απαντηθούν σε σχέσεις με γονείς, παιδιά, αδέλφια και φίλους).
Μην κάνετε καμία παρατήρηση για οποιαδήποτε απάντηση.
Δεχτείτε αυτά που λέει ο άλλος χωρίς καμιά κριτική, ανάλυση ή σχόλιο.

Είμαι χαρούμενος, όταν...................................................
Νιώθω αδικία, όταν.................................................
Νιώθω ότι μ' αγαπάς, όταν....................................
Αμφιβάλλω αν μ' αγαπάς, όταν......................................
Νιώθω κοντά σου, όταν...............................................
Νιώθω μακριά σου, όταν................................
θυμώνω, όταν.........................
Χρειάζομαι την κατανόηση σου, όταν.......................
Μία από τις πεποιθήσεις μου που με κάνουν να θυμώνω είναι …………….
 Όταν φοβάμαι, μία από τις πεποιθήσεις μου που με κάνει να φοβάμαι είναι ...................
Τρία πράγματα που σέβομαι σε σένα, είναι.....................
Τρία πράγματα που χρειάζομαι από σένα, είναι...........
Ένας από τους τρόπους, με τους οποίους θέλω να σου δείξω
την αγάπη μου, είναι...............................................
Ένας από τους τρόπους, με τους οποίους θα ήθελα να μου δεί­ξεις την αγάπη σου, είναι.......................................
Όταν θυμώνω, θα ήθελα να ανταποκρίνεσαι σε μένα με τον ακόλουθο τρόπο:................
Νιώθω μπλοκάρισμα μαζί σου, όταν.........................
Νιώθω ότι με απορρίπτεις, όταν..........................
Τρία πράγματα που αγαπούσα όταν ήμουν παιδί (1 - 12 χρο­νών), ήταν ............................
Ως έφηβος τα κυριότερα ενδιαφέροντα που είχα, ήταν ………………………………..
Οι τρεις κυριότεροι στόχοι μου στη ζωή είναι..................
Για μένα ο θεός είναι.................................................
Οι σωματι­κές μου ανάγκες είναι...............................
Οι συναισθηματικές μου ανάγκες είναι...........................
Οι κοινωνικές μου ανάγκες είναι........................
Οι επαγγελματικές μου ανάγκες είναι.............................
Οι πνευματικές μου ανάγκες είναι...................................
Οι νοητικές μου ανάγκες είναι.......................................
Οι ανάγκες μου που δεν καλύπτονται σήμερα, είναι................
Όταν έχεις κάποιο παράπονο από μένα, θα ήθελα να μου το εκφράζεις με τον ακόλουθο τρόπο:..............................
Όταν είσαι θυμωμένος μαζί μου, θα ήθελα να μου το εκφράζεις
με τον ακόλουθο τρόπο:.............................................
Όταν οι ανάγκες σου δεν ικανοποιούνται σ' αυτή την σχέση, θα ήθελα να εκφράσεις αυτές τις ανάγκες σου με τον ακόλουθο τρόπο:......................
θα ήθελα να μου εκφράζεις την αγάπη σου για μένα με τον
ακόλουθο τρόπο:............................................
Όταν αποτυγχάνω σε κάτι, νιώθω............................
Όταν δεν επικοινωνείς μαζί μου, νιώθω..........................
Όταν με κριτικάρουν, νιώθω....................................
θα ήθελα να περάσουμε τις διακοπές μας στο ακόλουθο μέρος
και με τον ακόλουθο τρόπο:............................................
Η φιλοσοφία μου για την ανατροφή των παιδιών είναι..
Κάτι που χρειάζομαι να σου πω, είναι..............
Σε χρειάζομαι περισσότερο, όταν...................
Ένα γεγονός από το παρελθόν, που ακόμα με πληγώνει, είναι……….
Ένας τρόπος, με τον οποίο θα μπορούσα να συμμετέχω πιο αρμονικά σ' αυτή τη σχέση μας είναι ..........
Κάτι που θα ήθελα να κάναμε και οι δυο μαζί είναι........
Χρειάζομαι τη συνεργασία σου για..............
Χρειάζομαι τη συντροφιά σου, όταν.................................
Τρία πράγματα του εαυτού μου που σέβομαι είναι......
Οι διασκεδάσεις που προτιμώ, είναι...................
Νιώθω κοντά στο θεό, όταν.................................
Όταν σε πρωτοείδα, ένιωσα.........................................
Αυτό που νιώθω για τα αρώματα, είναι...............
Ένα παράπονο που έχω από τους γονείς μου είναι.......
Τα συναισθήματα μου για τη σεξουαλική επαφή είναι...........
Σε σέβομαι, όταν.......................
Χρειάζομαι κατά διαστήματα να είμαι μόνος για τους ακόλου­θους λόγους: ..........................
Αν το σπίτι μας έπιανε φωτιά, τα πρώτα τρία πράγματα που θα έσωζα είναι: .......................
Χαλαρώνω πιο εύκολα, όταν................................
θα ήθελα να απελευθερωθώ από τη συνήθεια.......
Τρία πράγματα που θαυμάζω σε σένα είναι....................
Σ* αγαπώ, ιδιαίτερα όταν.............
Τα συναισθήματα μου για την ειρήνη εξαρτώνται από ...
Δυσκολεύομαι να εκφράσω......................
Κάτι που θα ήθελα να αλλάξω στον εαυτό μου, είναι...
Κάτι που θα ήθελα να εκφράσω, το οποίο αφορά σε κάτι που
έχει ήδη ειπωθεί σ' αυτό το παιχνίδι, είναι.......................
Τα συναισθήματα μου όσον αφορά την έκφραση της αφοσίω­σης είναι ……………………
Νιώθω ευγνώμων απέναντί σου, επειδή............................
Σου εύχομαι να..................................................
Προτού πεθά­νω, θα ήθελα να......................................................
θα ήθελα να καλλιεργήσω τα ακόλουθα ταλέντα:.....................
θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για...........................................
Νιώθω ευγνωμοσύνη προς τους γονείς μου για.....................
Κάτι ευχάριστο που μου έχει συμβεί τελευταία, είναι................
Νιώθω καταπιεσμένος, όταν............................
Τα συναισθήματα μου για την οικονομική μας κατάσταση, είναι..
Μερικά πράγματα που θα ήθελα να συζητήσω μαζί σου, όταν
έχεις καιρό, είναι................................................
Άλλα........................(γράψτε τις δικές σας ερωτήσεις)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου